Tarragona - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Tine en Ger - WaarBenJij.nu Tarragona - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Tine en Ger - WaarBenJij.nu

Tarragona

Door: Ger

Blijf op de hoogte en volg Tine en Ger

24 Mei 2015 | Spanje, Valencia

Hallo, daar zijn we weer,
Na een voorspoedige reis zijn we op een voor ons veel te grote camping in Tarragona aangekomen op woensdag 20-5.
Weliswaar een 5* camping maar toch, meer dan 800 standplaatsen, entertainment en 3 restaurants is niet wat wij zoeken.
Wat wel mooi was is dat hij direct aan het strand lag, nog nooit mee gemaakt.
Nadat we alles opgezet hadden zijn we naar Cambrils gereden en even de camping bezocht waar mijn dochter altijd naar toe gaat in Salou.
's Avond lekker uit eten geweest op de camping, was erg goed.

Op donderdag een dagje naar Tarragona, een hele mooie stad met een prachtige Kathedraal en gebruik gemaakt bij de entree van onze 65plus pas!!!!!
Het weer was prachtig alleen een hele harde wind.

Op vrijdag de hele dag gefietst langs de zee en weer op de camping aangekomen krioelde het ineens van de Spanjaarden die een weekendje overkwamen, wat een heksenketel.

Op zaterdag boodschappen gedaan, getankt en gewandeld en nog een Nederlander gesproken welke beweerde dat je stikstof in je auto en caravanbanden moet laten spuiten op lange ritten om oververhitting tegen te gaan.
's Middags een poging gedaan om te gaan zonnen op het strand maar daar werd je gezandstraald.
's Avonds vanwege de harde wind binnen moeten eten en tot overmaat van ramp begon toen ook nog een keiharde animatie over de camping te schallen, kortom, wegwezen.
Op zondag daarom verstokken naar Valencia waar we aangekomen zijn op een leuke kneuterige camping van waaruit we per fiets naar Valenciacentrum kunnen.
We zijn benieuwd.

• 25 Mei 2015 - 00:11

Willy En Peter:

leuk toch: animatie met gezellige karaoko en discodansavond. afijn: ook leuk genieten tijdens een gezelschap spelletje samen tussen de krekels. Groetjes vanuit jawel: 1 zonnige Oosterhoutse Pinksterdag

• 25 Mei 2015 - 17:56

Rob:

Mooie fotokes! Geniet er van. Wij zijn vandaag terug gekomen vanuit Marbella, gister bewolkt rest van de dagen goed. Olijf olie in je banden spuiten werkt ook goed drogen ze zeker niet meer uit:)

• 26 Mei 2015 - 19:23

Hans Geerts:

Je kan ook Rosé in je banden spuiten, heb je altijd een voorraadje extra, nadeel: de Rosé koelt de banden, maar je moet zelf de Rosé koelen als je het wil drinken. Wie zegt dat het te vroeg is voor Rosé op vakantie? Het is namelijk erger dat jezelf uitdroogt, dan dat je banden dat doen... Fijne vakantie! Hans en Ineke. Oh ja, in Nederland hebben we nooit last van uitgedroogde banden, dus als je geen uitgedroogde banden wil, kom je toch gewoon lekker terug.....

• 27 Mei 2015 - 22:20

Nel Cruijssen:

Mooie foto's hoor. Zijn jullie nog in Tarragona? Tot wanneer zijn jullie in Spanje?