Valencia - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Tine en Ger - WaarBenJij.nu Valencia - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Tine en Ger - WaarBenJij.nu

Valencia

Door: Tine

Blijf op de hoogte en volg Tine en Ger

28 Mei 2015 | Spanje, Valencia

Onze kennismaking met Valencia was geweldig.
We zaten op een camping op 6 km van het centrum en konden er op de fiets naar toe.
Het eerste stuk was niet geweldig maar het gedeelte van de voormalige bedding van de rivier de Turia is werkelijk prachtig.
Een 9 km mooi aangelegd park met aan het begin futuristische gebouwen met o.a. een zee aquarium was al zeer de moeite waard.
Er heen en terug door fietsen was al een belevenis.
De dag erna de oude stad bezocht, een prachtige Kathedraal, mooie pleinen en gebouwen hebben ons blij verrast, het is absoluut de moeite waard geweest.
Ik had nog graag een dag langer gebleven maar Ger heeft nog steeds een beetje het gevoel dat hij achterna wordt gezeten, Ha Ha.
Dus zodoende zijn wij vanochtend vertrokken naar Crevilente in de buurt van Alicante.
We hebben een prachtige route gereden en zijn op een hele mooie camping terecht gekomen.
Het lijkt wel op een tropische tuin vol met oleanders en palmbomen.
Hier blijven we wel een paar dagen.

• 29 Mei 2015 - 08:31

Erwin Panken:

Leuke verslagen, fijn dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben.
    Het heet vakantie Ger, dus je kan rustig aan doen.

Groeten en nog veel plezier

• 04 Juni 2015 - 15:19

Rob:

Geniet, mooie foto's maar denkt Ger ie achter na wordt gezeten? Zou eens wat minder rose drinken... dat helpt wel:) goede reis en veel plezier

• 04 Juni 2015 - 19:58

Franka :

Hallo Tine en Ger
    Ik lees dat jullie het goed naar jullie zin hebben
    Hartstikke leuk
    Heel veel plezier dekomende weken.
    Ik volg jullie de rest van jullie reis.
    Kusjes van Franka.